to jest oferta archiwalna

... ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy stworzyli specjalnie dla Ciebie nową, podobną ofertę. Napisz albo zadzwoń, a na pewno pomożemy!

Dżibuti – safari w grupie

dzibuti-nurkowanie-2Safari nurkowe w Dżibuti

zobacz aktualne oferty na Dżibuti

Termin: 29 stycznia – 08 lutego 2011 

Proponowane przeloty 

liniami Air France:
29.01: Warszawa – Paryż 06:55 – 09:20
Paryż – Dżibuti 11:10 – 22:15
Międzylądowanie: Dżudda
08.02: Dżibuti – Paryż 00:30 – 08:30
Międzylądowanie: Dżudda
Paryż – Warszawa 09:40 – 11:55


Cena: 1880,00 EUR/osoba + przelot od ok. 4200 PLN/osoba

W cenie:
– przelot na trasie Warszawa – Dzibuti – Warszawa
– transfer lotnisko – port – lotnisko
– 9 dni/9 nocy na łodzi
– trzy posiłki dziennie wraz z napojami bezalkoholowymi
– 20 nurkowań (butle i balast)
– wycieczka do Lac Assal
– ubezpieczenie turystyczne.

Dodatkowe opłaty:
– wiza – 25 EUR/osoba
– ubezpieczenie nurkowe
– zwyczajowe napiwki
– inne osobiste wydatki.

Ramowy program wyjazdu:

29 stycznia, sobota
Spotkanie na lotnisku Okęcie w Warszawie, odprawa biletowo – bagażowa i przelot przez Paryż i Dżuddę do Dżibuti. Po przylocie na miejsce spotkanie z miejscowym kontrahentem, który pomoże w załatwieniu formalności wizowych i transfer busem do portu  (około 20 minut), gdzie czeka szkuner Boreas of Katharina.  Po dotarciu na miejsce zakwaterowanie w kabinach. Kolacja i prezentacja załogi przez kapitana. Nocleg na łodzi. W nocy łódź płynie w kierunku archipelagu Siedmiu Braci (Sawabi Islands).

Siedmiu Braci to archipelag wulkaniczych wysp leżących w północnej  części Dżibuti, blisko Cieśniny Bab El Mandeb, będącej południowym wejściem do Morza Czerwonego. Miejsce to charakteryzuje się silnymi prądami i, co za tym idzie, ogromną ilością ryb, które migrują tędy między Morzem Czerwonym a Oceanem Indyjskim. Nie pływa żadna jednostka nurkowa, poza Boreas of Katharina.

30 stycznia – 02 lutego, niedziela – środa
Nurkowania wokół Siedmiu Braci. Na łodzi pełne wyżywienie. Noclegi w kabinach.
W nocy 02 lutego łódź płynie do Białych Piasków (Les Sables Blancs).

03 lutego, czwartek
Śniadanie na łodzi. Przed południem nurkowania przy Białych Piaskach – ściana opadająca od 5 do 30 m, bardzo bogata fauna.
W czasie lunchu łódź płynie do Ras Eiro (dystans około 20 mil). Po dopłynięciu na miejsce nurkowanie przy ścianie zaczynającej się na około 18 – 20 m i opadającej do 27 – 30 m. Spotyka się tu wiele rogatnic, żółwi i wargaczy.
Nocne nurkowanie także w okolicy Ras Eiro. Kolacja na łodzi. W nocy do łodzi przypływają rekiny wielorybie.

04 lutego, piątek
Łódź odpływa o 06:30. Do przepłynięcia jest dystans około 5 mil, mijając między innymi bazę Legionu Francuskiego w Arta. W trakcie rejsu śniadanie.
Pierwsze nurkowanie przy Ras Corali – plateau rozpoczynające się na 12 m i opadające do około 35 m, z wieloma blokami skalnymi i koralowymi, zamieszkałymi przez duże wargacze. Spotyka się tu także napoleony, plataksy, tuńczyki, barrakudy i żółwie. Nierzadko w miejsce to przypływają rekiny wielorybie.
Po krótkiej przerwie na pokładzie kapitan zabierze grupę RIBem na poszukiwanie rekinów wielorybich w Zatoce Balgore’. Zwykle spotyka się ich wiele, więc na pewno będzie możliwość popływania z nimi z maską i fajką aż do lunchu.

Po południu nurkowanie przy rafie Balgore’ – bardzo ładna rafa naprzeciwko plaży, na głębokości 15 m.
Nocne nurkowanie przy Ras Corali – często spotyka się tu hiszpańskie tancerki.
Kolacja i nocleg na łodzi.

05 lutego, sobota
O 06:30 wypłynięcie pod żaglami (jeśli wiatr będzie wystarczająco silny) do Ghubbet – dystans około 15 mil. Śniadanie w trakcie żeglugi. Przepłynięcie przez cieśninę, gdzie zazwyczaj morze jest wzburzone ze względu na silne prądy pływowe. Łódź zakotwiczy w osłoniętej zatoce na południe od Ancient Perleri.Stąd wypłynięcie na nurkowanie RIBami do The Red Virgin – najgłębiej opadająca ściana w Dżibuti: do 130 m. Nurkowanie rozpocznie się na plateau na głębokości 25 m, a następnie przebiegać będzie wzdłuż ściany z pięknymi koralowcami. Średnia głębokość nurkowania to około 40 m.
Po nurkowaniu – snorkeling i odpoczynek na plaży. Następnie lunch, w trakcie którego łódź przepłynie do następnego miejsca (około 2,5 mili) – Zatoki Fare’.
Po południu możliwość korzystania ze sportów wodnych – narty wodne lub kajaki. Około 16:30 wspinaczka na wulkan, skąd roztacza się spektakularny widok na okolicę.
W Zatoce Fare’ nocne nurkowanie dla chętnych. Kolacja i nocleg na łodzi.

06 lutego, niedziela
Śniadanie na łodzi podczas płynięcia do La Faille. Miejsce to jest interesujące szczególnie z geologicznego punktu widzenia, bowiem jest to kanion, który poszerza się corocznie o około 2 cm. Uskok ten łączy się z Doliną Ryftową, stąd rozpoczęło się oddzielanie Afryki od Azji. Do kanionu wpływa się na około 8 m i zanurza do około 31 m. Rozpadlina jest wąska i trzeba płynąć gęsiego. Kanion odwiedzają barrakudy, żółwie i wargacze. Latarka obowiązkowa.
Podczas lunchu przepłynięcie do cieśniny, gdzie nurkowanie musi być zgodne z kierunkiem prądu pływowego. Ze względów bezpieczeństwa odbywa się jednak tylko wtedy, gdy woda wpływa do Gubbet i w związku z tym kolejność nurkowań może zostać zamieniona.
Passe du Ghubbet – fascynujące nurkowanie dzięki silnym i zmieniającym się prądom. Wulkaniczne skały i rafy koralowe., duże gatunki pelagiczne. Obowiązkowe posiadanie bojki.
Nocne nurkowanie przy Ras Etoile – plateau na 15 m, opadające do 28 m. Pomiędzy plateau i ścianą miejsce migracji tuńczyków.
Kolacja i nocleg na łodzi.

07 lutego, poniedziałek
Śniadanie na łodzi. Po śniadaniu całodzienna wycieczka do słonego jeziora Lac Assal, znajdującego się w depresji (150 m poniżej poziomu morza). Przejazd prywatnym busem z przystankiem w kanionie. Lunch w trakcie wycieczki. Po południu przepłynięcie do portu w Dżibuti. Wieczorem transfer na lotnisko i pożegnanie z miejscowym kontrahentem.

08 lutego, wtorek
O 00:30 planowy wylot do Paryża z międzylądowaniem w Dżuddzie, a stamtąd do Warszawy. Po dotarciu na lotnisko Okęcie pożegnanie i koniec imprezy.

Statek M/Y Boreas of Katharina

Jacht Boreas of Katharina to piękny, trzymasztowy szkuner, zbudowany w 1988 roku i  gruntownie wyremontowany w marcu 2007. Swoim pasażerom oferuje niezbędny komfort podczas kilkudniowych rejsów. Przestrzeń jest podzielona pomiędzy górny i dolny pokład, cała jednostka wykończona jest szlachetnymi gatunkami drewna.

Dane techniczne
Długość: 38 m
Długosć przy linii wody: 30,6 m
Zanurzenie: 3 m
Wyporność: 164 t
Kadłub: mahoniowy, pokryty żywicą epoksydową
Pokrycie: drewno iroko
Dolny pokład: mahoń i sklejka
Żagle: 8; w sumie powierzchnia 430 m2
Silniki: 2 x Iveco 190 hp, 6 cylindrów, Diesel
Prędkość: 9 węzłów
Generatory: 2 x Ivenco 30kWa 220 & 380V + 1 Onan 39kWa 220 & 380V
Nawigacja: plotter, GPS, radar, Raymarine C120 wielofunkcyjny, utomatyczny pilot Raymarine
Komunikacja: Thuraya satellite i radio VHF
Odsalarka: 400 l/h
Woda: 10 000 l
Paliwo: 5 500 l

Kabiny pasażerskie: 9
4 kabiny dwuosobowe (z łóżkiem małżeńskim)
2 kabiny trzyosobowe (łóżko małżeńskie + pojedyncze)
2 dwuosobowe (2 pojedyncze łóżka)
1 apartament (łóżko king size, kabina dziobowa)
Wszystkie kabiny mają własne łazienki z prysznicem, szafy i indywidualnie sterowana klimatyzację. W apartamencie ponadto telewizor z płaskim ekranem, DVD/VCD/CD/MP, lodówka/minibar.

Dolny pokład: duży salon ze stołami, sofami i barem, wyposażony w kino domowe i system nagłaśniający oraz PlayStation2.
Powierzchnie wspólne: duży mostek i otwarty pokład z drewna tekowego, przystosowany do opalania i spożywania posiłków.

Sprzęt do nurkowania: 2 x kompresor elektryczny  Coltri CH 16 + 1 x spalinowy kompresor  Coltri CH 16, butle:  16 x 15 l, 4 x 12 l, 2 x 18 l, wszystkie z podwójnym zaworem, całodobowa możliwość ładowania akumulatorów latarek itp., zestaw z tlenem medycznym, do wypożyczenia 6 kompletów sprzętu.
Pontony: 1 x WAV 600m 140 hp Yamaha, 1 x WAV 4.7m 40 hp Yamaha.

Zainteresowała Cię ta oferta?

zadzwoń 22 614 0000

napisz nurkowanie@victoriatravel.pl

Tagi: , , ,
mautic is open source marketing automation